Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SpikePoland | użytkownik

imię i nazwiskoSpike adresBKW zarejestrowany24.09.2008 @18:05:03 ostatnio na stronie21.07.2017 @19:19:47

Oceniam prace tylko te które mi się bardzo podobają, co nie znaczy iż inne są złe
---V---
Jeśli szukasz ciekawych miejsc do zwiedzania w Irlandii i nie tylko to zapraszam --> https://www.instagram.com/spikepoland/
zdjęcia robione tel. komórkowym

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty159 komentarze1765 posty na forum6

komputer / sprzęt
Olympus E-510,

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~88grzes    11.06.2010 @14:11:28
Hehe z czasem coraz szybciej sie to robi ;p
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
~colourfulsky    02.06.2010 @23:43:43
Dzięki
@JarK    24.05.2010 @10:10:56
Dziękuję za radę i pozdrawiam
~amiracleofnature    06.05.2010 @00:40:19
Witam, ja dopiero co niedawno zakupiłam 520- tkę i jak narazie jestem zadowolona dopiero za jakiś czas planuję kupić jakieś filtry no i pewnie obiektyw, ale póki co to muszę poczekać ;] dopiero co poznaję ten aparacik i jego możliwości ;] muszę nabrać doświadczenia ciut
_______
Fotografuję - nie umiem, ale lubię
~breakbeatmalaria    05.05.2010 @21:55:51
nie ma exifow bo bo hdry.pozdrawiam
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
~pifoto    21.03.2010 @23:32:36
uwierz, mi.. to jest takie wnętrze, że właściwie każda fota wychodzi, na trochę dłuższym naświetlaniu, bez lampy oczywiście. to jest z ręki i pierwsze podejście, nie mam innego z tej perspektywy w tym pomieszczeniu
~olkaa73    21.03.2010 @23:18:18
jak coś to jestem kobietą.
~confusion    03.03.2010 @14:02:30
nie mam lapmy z okna jak na rano w końcu słońce zza chmur wyszło dzieki.
_______
Methiks, I see..
Where?
In my mind's eyes.
Shakepeare "Hamlet"
~88grzes    22.08.2009 @06:27:43
Thx
_______
POAA!!
~88grzes    15.08.2009 @22:28:33
Hehe
Dzieki i pozdrawiam
_______
POAA!!
~spiralshe    28.07.2009 @18:26:09
to był kitowy obiektyw ale zdjęcie składało się z kilku zdjęć razem wziętych, niestety jeszcze szerokiego nie mam ubolewam nad tym, ale jakoś sobie radzę
~SpikePoland    20.07.2009 @23:52:18
tak soczewki (info na pw ci dałem)
~Huco    20.07.2009 @19:45:07
Co to jest fox - soczewki? To wyszło z manualnego Industara - szkło do macro.
~88grzes    17.07.2009 @15:19:42
Hmm, kurcze juz nie pamietam ale pewnie jakies 3 wieczory ;p
pzdr
_______
POAA!!
~celine    15.07.2009 @13:54:44
nie, nie zdążyłam jeszcze zakupić filtrów więc działam bez nich
jedynie trochę kontrastów w programie.

pozdrawiam
~marzena777    10.07.2009 @03:03:51
dziekuje>
~highhopes    29.09.2008 @18:36:08
Dzięki
Oświetlałem to jednym halognenm 250W z kalką techniczną dla rozproszenia światła. Świeciłem nieco zza kartonów i z góry. Przeanalizuj cienie i wszystko będzie jasne
_______
After dinner, I had ice cream
I fell asleep, and watched tv
I woke up in my Mother's arms
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt